December 14, 2010

broken heart? no more.

posted by ♥ .: aqmar :.
lama xupdate. ade rakan yg bertanya. bila nk update. thanks to DIYA EDHAYAA. :)

hmm. entry broken heart. yea. sy kecewa. sangat kecewa. tapi tu dulu. saya da ok sekarang. sebab ramai orang disekeliling saya sayangkan saya. tak perlu untuk bercerita pasal dia lagi. sbb dia da takde dlm kamus hidup saya. biarkan dia berlalu pergi. sebab sudah cukup apa yang dia lakukan untuk saya. dia bukan jodoh saya. dan dia jugak bukan diciptakan untuk saya.

untuk awak : semoga bahagia dengan pilihan hati awak. :) saya harap dia takkan rasa apa yang saya rasa nanti.




2 comments:

Cikbelog on December 14, 2010 at 9:44 PM said...

Gud gul.jgn sedih hanya kerana seorang lelaki yg x tahu menghargai kita.ok dear?;-)

.: aqmar :. on December 14, 2010 at 10:00 PM said...

cik belog : thanks Dear. :)))

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting