December 18, 2010

da tak lama dah.!

posted by ♥ .: aqmar :.
aih. sekarang tengah menghitung hari nak balek ke 'sarang' Afzan.!
berat je hati ni. nak tinggal mama, abah. :'( tapi terpaksa jugak.
sebab saya mahu mereka tersenyum bangga dengan saya nanti. Insyaallah.
aih.! tak sukaaaa.


http://www.emocutez.com

3 comments:

ahsfantasy24 on December 22, 2010 at 8:40 AM said...

Saya tengok macam kamu nei seorang
blogger yang peramah..

ad ssuatu yg ssuai tu kamu, jom kte
g tgk kt:

http://www.ahsfantasy24.com/2010/12/pencarian-blogger-peramah-2011.html

Tahniah, kamu seorang yang peramah!

(:
:)
(:
:)

ahsfantasy24 on December 22, 2010 at 8:41 AM said...

Saya tengok macam kamu nei seorang
blogger yang peramah..

ad ssuatu yg ssuai tu kamu, jom kte
g tgk kt:

http://www.ahsfantasy24.com/2010/12/pencarian-blogger-peramah-2011.html

Tahniah, kamu seorang yang peramah!

(:
:)
(:
:)

Diya Edhayaa on December 24, 2010 at 10:39 AM said...

anda ditag lg..
chex it out...

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting