December 15, 2010

DIA datang.!!

posted by ♥ .: aqmar :.
ok. saya masih selesema. finee. bakteria ni tak nak hilang lagi. ( lama dah kot tak selesema )
nak tahu kenapa? sebab saya tak makan ubat.! hehe. pdn muka. sapa suh tak mkn ubat.
hingus ni makin lama, makin laju je nk kuar.
http://www.emocutez.com
nak-nak baru lepas nangis. sebab ada terbaca entry sorang DARLING ni. sephia .
sedih sangat-sangat ouh. AL-FATIHAH untuk arwah abangnya.


ok. saya harap saya sembuh cepat-cepat. sebab saya langsung takde deria rasa sekarang ni ok? grrr.! nk makan pon susah. sebab tak dapat rasa kenikmatan makanan tuu!!
doakan saya cepat sembuhh. :'((

2 comments:

najihah iman on December 15, 2010 at 4:22 PM said...

ma...arwah ni kwn kpd ank cikgu dah,saim ma mg..saim baik ma ak jgk...
sedih baco post tu..

btw,
make ubat tue..pase kipas slow..jange dop bwh aircond sgt..get well soon.

.: aqmar :. on December 15, 2010 at 4:27 PM said...

wa. i know. i know. ak ade baca gop dale fb. sedih sngt2.

Insyaallah. thanks sayang.

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting