January 19, 2011

biar aku bermonolog sendiri.

posted by ♥ .: aqmar :.
ok. hari da larut malam.
entah lah. malam ni rasa macam takde mood. sangat2 takde mood.
ada masalah ke?
hmm. memang ada. rasa macam nak nangis. tapi air mata neh tak nak kuar.
ada 1 soalan yang berlegar2 dlm otak neh.
soalan neh psl dia.
stiap kali dia g outstation. soalan neh mesti ada. tapi 1 je. sbb yg 1 tu lah sy nk tahu.
saya tak paham dia ke?
bukan. sy paham. soalan neh takde kaitan dengan keje nye.
mungkin biar saya simpan dulu 1 soalan neh.
biar sy tnya kat diri saya sendiri. dan saya akan jawab sendiri.
sedey sngt2. :'(

p/s : sy sayang awak sngt2. saya cinta awk sngt2.

2 comments:

Cikgu Din on January 20, 2011 at 6:55 AM said...

kesmpulnye,jgn ngis klau tk dpt bola jring...cube lg len klie ye...hahahahha

.: aqmar :. on January 20, 2011 at 7:14 AM said...

sepak kang dia neh. ak de bnyak mslh neh. :'(((

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting