January 5, 2011

jejak.

posted by ♥ .: aqmar :.
kenapa masih menjejaki saya?
perlu ke?
mesej di tagged. komen di tagged.
untuk pengetahuan awak. saya da delete dh tagged. :)
saya da cukup bahagia.
saya tahu awak selalu update blog sy neh.
saya tahu. tapi untuk ape?
yea. hidup saya sekarang da tak banyak dengan air mata.
sebab saya ade orang yang tahu untuk hargai saya iaitu dia.
saya dan awak da takde jodoh. dan saya takkan pernah lupa apa yang awk da buat untuk saya.
sakit sangat. ade awak kisah? awk xpenah kisah dari dulu lagi.
PEREMPUAN tu jodoh awak. kan awak cakap masa awak solat, awak nmpak dia.
kenapa maseh nak jejak orang yang sememangnya takde jodoh lagi untuk awak, orang yang pernah awak lukakan hati dia neh? tak perlu kan?

saya da boleh lupakan awak seperti mana awak tak pernah amik kisah pasal saya sebelum ni.
kenapa terlalu cepat untuk saya terima dia? sebab saya baru sedar yang dia orang paling ikhlas selama ni.
sekian.


4 comments:

Unknown on January 5, 2011 at 7:40 PM said...

^^,

.: aqmar :. on January 5, 2011 at 8:48 PM said...

npe kak? :)))

a LoT oF LuV on January 5, 2011 at 9:25 PM said...

salam perkenalan..
nice blog.. meh singgah ke blog saya..

.: aqmar :. on January 5, 2011 at 9:41 PM said...

lot of luv : jalan2 da kak. :))

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting