January 1, 2011

last night.

posted by ♥ .: aqmar :.
assalamualaikum. ehem2.
saya sangat-sangat bahagia ok. rase nak lompat-lompat.!
even esok da nak balik sarang! :)))
senyum sampai tingaa.
nak tahu tak ape jadi?
saya da dilamar oleh dia.!!
Omg. setelah sekian lamaaa. hehe. okay2. tarikh 1/1/11.
cantek kan? oh. saya suka... thanks untuk awak.
smlm smpai speechless. xthu nk ckp ape.
suka. terharu. gembira. semua adaaa.
terlalu cepat ke saya terima semua ni?
saya tak kesah ape orang nak kata. yang penting saya tahu hati ni untuk siapa.
kisah lama. buang jauh2. lagipon dia da jadi milik orang.
why not i think about my happiness? kalau nk pk orang ckp ape, sudahnya merana.!
kan2? :)
kalau ada yang tak suka/nak mengata, silakan. saya tak kesah. :)
untuk awak. thanks sangat-sangat. penantian awak tak sia-sia selama neh.
sayang awak selamanya. :)))

3 comments:

Syamiza Hadi on January 1, 2011 at 1:42 PM said...

congrats dear! ;)

Anaziaf Srm on January 1, 2011 at 8:49 PM said...

hello babe, jgn kesah pe org nk kata oke..
as long as u know what u do.. then its enough.. peduli pe org nk kata..
bnd lme wt pe nk meratapi kn kn kn..
igt, kite da byk chance..
so, go ahead,, hope, ur relation akn kekal..
ana ngn faiz sgt2 hepi tuk kamOo.. ;)

~FAIZANA~

.: aqmar :. on January 2, 2011 at 7:45 PM said...

mija : thanks darlingg.

ana : thanks ana. sayang kamoo. Loves!!

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting