January 14, 2011

SAYA PELAJAR IPG TENGKU AMPUAN AFZAN..

posted by ♥ .: aqmar :.
assalamualaikum. yea. sy budak IPG. bakal jadi pendidik. * Insyaallah *
IPG saya kat KUALA LIPIS, PAHANG.
nak join jugak sahabat blogger neh.
saya ada 2 tahun lebey lagi untuk habeskan masa belajar sy neh.
sekarang SEM 3
adei.! lama kan? saba je la. :))


ok. ni gambar budak kelas saya. skema tak? haha.! mesti lah skema. sbb ckgu kannn. :D
nmpak tak baju ktorg sama? nampak kan?
baju ni baju kelas ktorg. sje2 wat. baru nmpak mcm comel kan? :)
MAJOR course yang saya amik ialah PENGAJIAN SOSIAL.
MINOR pulak BAHASA MELAYU dan PENDIDIKAN JASMANI & KESIHATAN.
nanti amik course PENGAJIAN SOSIAL nak ngajar ape eh?
ok. nanti saya akan mengajar subjek SEJARAH * nanti ada kan? * , BM, & PJ.
dan saya akan mengajar kat SEKOLAH RENDAH.!

pengalaman manis? hmm. banyak... kena cite jugak eh?
sy pendekkan je la. :)
dpt pengalaman yang baru.
dan kdg0kdg boleh buat diri saya lebih disiplin. * iye ke? haha. *

pengalaman pahit? hmm. banyak jugakk.
pendekkan lagi eh? :D
tak suka bila orang ckp..
* alaaa. masuk IPG senang jep. *
yang cakap tuh, sila masuk cni. tgok sng ke tak.!
dan ramai jgk yang pandang rendah kat budak-budak IPG neh.
* urghh. tak suka.!! *

APAKAH PERUBAHAN YANG SAYA MAHU DALAM SISTEM PENDIDIKAN SEKARANG?
hmm. pendidikan kat negara kita neh da cukup maju sebenarnyaa.
cuma yang saya harapkan.
kalau kerajaan nak ubah dasar pendidikan tuh.
fikir lah jugak akibatnya.
jangan nak main buat jeeee.
yang kena cikgu-cikgu lah.
bukan nye dieorg..
:)))

11 comments:

Admin on January 14, 2011 at 4:57 PM said...

hidup afzan...!
hehehee~

♥ 미스 kiera ♥ on January 14, 2011 at 7:46 PM said...

sgt xstuju bila PSK di mansuhkan.

kat skola rendah. KT, KH ngn PSK dah xde.


xpatot ah. ngok betul sape yg luluskan subjek2 2 d mansuhkan.

xpasal2 lak kami dak2 BM kene amek muzik.

Unknown on January 15, 2011 at 12:05 AM said...

hehheh...
fiq pown student IPG gak..
dr IPG KPI...
Fiq follow blog kamu..
heheeh...

http://cikgufiq.blogspot.com

anyway, jemput singgah blog utk bakal guru..

http://kamicikgublogger.blogspot.com

OrenLimau on January 15, 2011 at 9:29 AM said...

hai2 awak..
salam perkenalan...
eh..sama la..sem 3!hehe

ipg kampus sultan abdul halim :)

amy azuha on January 15, 2011 at 10:00 AM said...

hai..sy dak ipg ksah..follow kamoo yer ;)

.: aqmar :. on January 15, 2011 at 10:33 AM said...

kak ayu : yeahhh. hidup afzann. :))

kirana : a'ah kan. kamu kne amik muzik an? ish2.

fiq : thanks yea. nnti sy follow blog kamuu. slm perkenalan.

oren limau : sem 3 jugak? yippii. :D salam perkenalan jugakk. :)

amy azuha : salam perkenalan. nnti sy follow kamuu. :)

Ernanina on January 15, 2011 at 3:31 PM said...

nice to know you:)kalau rajin singgah la blog i yg xseberapa

http://mineserna89.blogspot.com/

Wawa Amran on January 15, 2011 at 8:53 PM said...

Sy guru pelatih IPG jgk..

sy da follow awk..
dtg lar jenguk blog saya

http://wawamran.blogspot.com/

Kalu sudi follow lar hehe =P

Abu Zafran on January 16, 2011 at 7:09 PM said...

salam....hai..nice to meet ur blog, ur story....rmai jugak ek student afzan yang join ek....hehehhee....

http://zubir5588.blogspot.com/2011/01/saya-pelajar-ipg-kampus-pendidikan.html

.: aqmar :. on January 16, 2011 at 7:15 PM said...

erna : i da jenguk dah. keep in touch.! :))

boolat : i da follow you. keep in touch!! :)

zubir : nice to meet u too. hehe. rmai eh? hehe. :p da follow kamuu.

Cikgu Akim on January 17, 2011 at 1:04 AM said...

salam pendidik..

tolong vote cikgu akim..

http://loqkimagri.blogspot.com/2011/01/minta-jasa-baik-anda-untuk-vote-cikgu.html

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting