January 4, 2011

terasa mereka dekat.!

posted by ♥ .: aqmar :.
Praise to ALLAH because give me happiness.
mungkin inilah hikmah nya.
yea. saya tersangatlah bahagia.
ada dia dan mereka disamping saya.
itu sudah cukup. :)

saya bahagia bila dengan dia.
sbb kami 1 geng!
mcm kawan baik. tiada romantik-romantik.
cukup hnya ckp I LOVE YOU. I MISS YOU. * xromantik ke nih? *
kadang-kadang ckp * aku, mung *. haha.
takpe. saya suka. dan dia pon selesa.
:)
tak kesah lah ape orang nak kata.

( tunggu bila la nak tiba malam. sbb boley skype dgn dia dan adik saya yang noty )

Loves manyop2. :))))


4 comments:

Syamiza Hadi on January 4, 2011 at 2:04 PM said...

samo lan ngan aku..
pah loni aku mung!
hahaha

DoRaEmoN LuRvE on January 4, 2011 at 8:24 PM said...

semoge akak berbahagie selalu... :D

Diya Edhayaa on January 4, 2011 at 8:45 PM said...

smge bhgie kamu.. :)
meyh le jalan2 511.. hee~

.: aqmar :. on January 5, 2011 at 1:49 PM said...

mija : hehe. best kea? :))

doraemon : thanks sweetie. Loves.!

diya : Insyaallah. thanks.

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting