February 21, 2011

dikala ini.

posted by ♥ .: aqmar :.
* da lama tak hupdate nih. bila kemalasan melanda. gni la jadi nye *

xceli tgh menahan rasa nak tidur. ngantok gila-gila.!! da brape kali dah menguap. sambil taip ni pon boley mnguap. ape punya mulut la. >.<'

entry ni khas untuk dia. saje-saje je. bosan. :)
awak. saya sayang awak sangat-sangat.
ini betul-betul. saya tak main-main.
awak pendengar setia saya kalau saya ada masalah.
awak pemangkin semangat saya kalau saya jatuh.
awak selalu ckp mcm ni. * takpe. B kan ade * buat saya jadi terharu.
awak pelawak saya sebab awak selalu buat saya ketawa.
sebab tu saya sayang awak sangat-sangat.


p/s : paku dulang paku serpih, kata org dia yg lebih. :))

0 comments:

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting