December 26, 2010

maafkan saya.

posted by ♥ .: aqmar :.
pagi-pagi tetiba rasa sebak.actually, dari smlm lagi. tido asik terjaga jep.
hmm.
untuk awak.
' maafkan saya. yea. sy mmg selalu merajuk. selalu ke? takde la selalu sngt.
tapi saya perempuan.
awak kena tahu tu.
jatuh cintakah saya? saya pon tak pasti ngan perasaan saya.
awak da putuskan 'persahabatan' ni. yea. awak layak.
mungkin kita tak sependapat. kerana 1 hal yg saya rasa agak kecik, awak putuskannya.
takpe. saya da biasa dikecewakan. malah baru lagi.
sedih? mmg sedih. sbb saya da sayangkan awak.
kalau sebelum ni awak selalu tnya saya, " awk tulis psl sayo ko? "
jwpn tu slalu tak. dan sekarang entri ni khas untuk awak.
terima kasih atas semuanya. terima kasih sebab selalu berada ngan saya time saya jatuh.
saya akan ingat sampai bila2. '

ok. takleyh tulis bnyk2. t makin laju sungai yang mengalir neh. :'(((

3 comments:

Admin on December 26, 2010 at 11:55 AM said...

sbar k..
nnt2 si dia akn mngerti..

mrajuk tndanya ingn dpujuk ^^,

.: aqmar :. on December 26, 2010 at 12:29 PM said...

kak ayu. thanks kak. :'(

Syamiza Hadi on December 27, 2010 at 4:27 PM said...

bkpo maa??

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting