December 25, 2010

SEGMEN JOM BERKENALAN.!

posted by ♥ .: aqmar :.

assalamualaikum.
thanks untuk cik diya sbb tag saya dalam segmen ni.
:)

saya kena jawap beberapa soklan. ehem2.
mcm nk jawap exam pulak.
:D

1. status
single but not available. haha. boley kan? :p

2. tentang saya
saya NURAQMAR BINTI AYUB. umur 20. going up to 21. study kat IPGM TENGKU AMPUAN AFZAN. ada 2 tahun lebey lagi sisa2 kat sana. saya anak sulong. ada 2 orang adik. saya sayang mama abah saya. :)

3. belog saya
takde yang menarik. saya cipta LIFEISBEAUTIFUL neh bukan untuk meraih followers yang ramai. cuma ingin meluahkan rasa hati. tak banyak cerita peribadi yang saya share kat cni. sbb saya rasa tu PRIVACY saya. sikit2 boley la nk cita. kalau yg detail2 tu, i offer share with my friends ONLY. :)

4. dunia belog
hmm. best la jugak.

5. nasihat kpda kawan2 yg nak wat belog
wat la. best apaaa. :))

6. keunikan LIFEISBEAUTIFUL
uniknya belog ni sebab ia kepunyaan saya. itulah yg uniknya. :)

7. sampai bila dan impian.
sampai roh terpisah dari jasad. dan sampai saya mampu menggunakan kudrat yang ada untuk menulis di sini. impian dalam dunia belog. hmm. takde kot. cukup sekadar saya boley menulis dan menulis. :))

ok.! saya da selesai.

DARLINGS yang betuah :
- wafa
- mija
- mirah
- nik anis.






5 comments:

Cikgu Akim on December 25, 2010 at 5:05 PM said...

thnks sudi join!kalau ada masa jemputla lawat rakan2 jom berkenalan kt blog saya..

slm perkenalan dri saya bakal pndidik~

nice blog!nice story!

Shira Mary Jenn on December 25, 2010 at 10:48 PM said...

haii..selamat berkenalan..sy dtg dr belog cikgu akim nie haa..

follow sini ya, jemput singgah belog sy ;)

dayanadarmawi on December 26, 2010 at 12:47 AM said...

heyy , slm pknaln , cn we be fwen ?? hee
come vsit my blog :)dont forget 2 follow ea ^^

Unknown on December 26, 2010 at 9:07 AM said...

salam perkenalan :)

.: aqmar :. on December 26, 2010 at 9:33 AM said...

cikgu akim : thanks2. :))

mary ann : salam perkenalan jugak. da follow kamu dh. :)) keep in touch!

dayana : ok2. i will. :))

ohlala : salam perkenalan jugak. :)

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting