December 16, 2010

what happened to me?

posted by ♥ .: aqmar :.
haha. ni la padahnya kalau cuti yg terlampau lama. dan ianya agak membosankan.
siaran tv kat depan dibiarkan. cite hape pon saya tak tau. :)
dan saya menjadi STALKER yea pada hari ni. kah3.
STALKER untuk mencari CONTEST, TAG, atau GIVEAWAY.
jahat tak? tak kan? hehe. kenapa perlu jadi STALKER untuk semua tu?
sebab saya da bosan. sambil jogging-jogging dan follow belog yang saya suka. best ouh!.
hehe. so, maaflah kalau entry2 saya semenjak tiga menjak ni pasal benda tu je.
dan kat teman-teman yang telah ditag tuh, harap sabar yea. kih3.! :D

last but not least, saya harap saya menang contest2 tu sumerr. haha.! [ gila hadiah betul! ]


http://www.emocutez.com

0 comments:

 

♥ lifeisbeautiful ♥ Copyright © 2011 Design by Ipietoon Blogger Template | web hosting